Friday, November 13, 2015

Book art

Ik ben een ontzettend grote boekenworm. Ik denk dat ik ongeveer al 500 boeken op mijn kamer heb staan waarvan ik de meeste nog moet lezen. Ik hou ontzettend van de geur en het gevoel van een nieuw boek. Daardoor heb ik soms moeite om boeken uit te lenen aan anderen, ik zorg altijd heel goed voor mijn boeken zodat ze jaren kunnen meegaan en ik zou het erg vinden moest er mijn boeken iets overkomen.
Daardoor heb ik moeite met de volgende werkvorm. Ik vind het idee achter book art ontzettend pakkend omdat je oude boeken een tweede leven inblaast en er voor zorgt dat afgedankte boeken weer pareltjes worden. Maar ik weet niet of ik het zelf zou kunnen, al vind ik het wel een echt uitdaging, en dat is waar muzo om draait. Op een creatieve manier omgaan met dingen die je leuk vindt. Daarom dat dit ook in mijn inspiratiehoek komt, net omdat ik dit zou willen proberen ook al is boeken lezen en behouden een grote passie voor mij.


No comments:

Post a Comment