Sunday, December 27, 2015

Wicked: the muiscal

Tijdens de kerstvakantie ben ik voor 4 dagen naar Londen geweest, maar net zoals elke andere keer vond ik dat er een musical op de planning moest staan. Zo heb ik "We will rock you" en "les misérables" al gezien op West End. Maar deze kerst kreeg ik eindelijk de kans om de musical te zien die ik al 6 jaar wil zien, namelijk: Wicked! Ik ben geobsedeerd door de boeken en de muziek. Nu had ik eindelijk de mogelijkheid om het te zien, en het was meer dan het wachten waard! Ik denk dat dit één van de grootste dingen ooit is dat mij inspireert. Deze musical heeft mij weer wilskracht gegeven om verder te blijven gaan en om met een open houding tegen de wereld aan te kijken.
Ooit wil ik een musical-gebaseerde muziekles geven, of nog beter: mijn eigen musical in elkaar steken waarbij dans, muziek en decor volledig zelf gemaakt wordt. Het is een grote droom, maar ooit wil ik kunnen zeggen: ik heb het gedaan!

No comments:

Post a Comment