Friday, January 15, 2016

Muzodag 9: Laatste dag Dworp

Reflectiemoment
We moesten een vlugge evaluatie invullen met allemaal talenten op waarbij je bij elk talent een punt moest geven van 1 tot 4. Daarna moesten jouw teamgenoten ook deze talenten beoordelen en daarna kon je dit dan bespreken als er grote verschillen waren.
Zo kwam er uit de bus dat Liesbeth en Joke vinden dat ik een erg optimistisch persoon ben terwijl ik dit zelf helemaal niet vind. Maar ik begrijp wel hoe dit komt; ik laat niet merken als ik stress heb en ik denk dat het niet meer goed komt. Ik hou deze gedachten voor mezelf en probeer de anderen aan te sporen om goed door te werken. Ook werd me verteld dat ik meer zelfzeker moet zijn en mijn ideeën moet durven zeggen omdat ze die wel goed vinden. Daardoor zou er ook een betere samenwerking kunnen ontstaan, want nu durf ik niet veel te zeggen door de onzekerheid en net daardoor weten mijn teamgenoten niet echt wat ze van mij kunnen verwachten. Wat ze me wel konden zeggen was dat ik een harde werker ben en dat ik altijd doe wat er van mij verwacht wordt.

No comments:

Post a Comment